Thursday, July 10, 2014

New Flame

Reede hommik algas siis sellega, et mul oli eelaim, et 4th of July peaks mul ju siin ametlikult vaba päev olema..võtsin lepingu kätte ja seal mu vaba päev seisabki :D jee
Alustasime hommikul kohe sõitu Hudsonisse(u viie tunni kaugusel autoga) ja ma ei osanud midagi sellest nädalavahetusest veel siis oodata. Mõtlesin et igavavõitu tuleb, aga kes see siis üksi koju jääb puterdama, kui 4th of July on ikkagi? Hudsonis elavad mu host isa vanemad ja host isa õde. Kohale jõudes oli ilm nagu ikka, lagi päike, mõnus kuum. Pakkisin oma tuppa asjad lahti ja padavai panin tagaaeda purdele sillerdama. Tagaaias on siis kanal, kus voolab soe Mehhiko lahe vesi.
Umbes pool tundi sain purdel peesitada, kui tuligi host isa õde ja ütles, et tema poeg läheb 4th of July peole, kas soovin temaga minna? Kohene jah tuli ja läksime Nikolai ja Jake'iga viisakale peole. Tegu oli siis nende keskkooli kokkutulekuga ja 4th of July tähistamisega. Viibimine oli sellises hotell- korterelamus, kus oli ilus vaade Mehhiko lahele ja basseinid igal pool ümberringi jne. Söögilauast..oijah ma vist sõin kolm taldrikutäit toitu :D Nii palju oli sööki, et otsustasin KÕIKE proovida. Seega võtsin kõigest natukene midagi. Soolane taldrik ja magus taldrik. Šokolaadi brownie oli niiiiiiiii hea!






















Pugisin kõhu mõnusalt täis ja ajasin ka juttu ühe armsa vanaproua Mariaga. Nikolai kutsus vahepeal veesuuskadega sõitma aga kuna mul bikiine njetu ja teksades nadi minna, jäi vahele. Mingi hetk tulid kutid tagasi ja läksime peo korraldaja korterisse..oh sa pele kus korter :D Perenaise pojal oli lemmikloomaks ahvikene, kes mu õlalt absoluutselt ära ei tahtnud mingi hetk tulla. Tegin paar pilti ka korteri korteri väliskoridori vaatest ja siis tagavaatest...mõnus ju ärgata, päike loojub täpselt õhtuti nende rõdul Mehhiko lahe kaugustes. Tutvusin peol veel mõne Nikolai endiste klassivendade ja ka ühe klassiõega. Kõik olid super sõbralikud nagu ikka ja aeg nendega möödus naerdes ja maailma eri kultuuridest rääkides. Uurisid hästi palju Eesti kohta, palusid mul USA ja Eestit kolme sõnaga iseloomustada ja jõudsime üheskoos järeldusele, et USA goal on 1. food 2. guns 3. party - tõsi.













Ja see on siin tavaline muideks, et kortermajade ees on tenniseväljakud või basseinid ja päevitustekid.
Peale seda korjasime Jake'i auto rahvast täis ja jällegi oli üks neist hetkedest, kus ma tundsin end kui filmis:D Palmid, soe tuul, aknad valla, mõnus muusika ja palju naeru..no mida enamat tahta?
Läksime siis ühe pererahva iga aastalisele aia 4th of July peole, kus oli üle küla rahvast koos..kõik olid tagaaias ja sööki oli jälle ropult palju, mängiti mänge, ilutulestiku lasti mingi pool tundi?! what :D, lemmikloomaks oli neil väike põrsamops ja telliti lastele täispuhutav liumägi suur veega o.O okei tegu vist mingi show offiga. Ma ei jaksanud palju süüa seega võtsin endale mingi muffini ja mingeid kooke veel mida ma lõpp-kokkuvõtteks ei söönudki lihtsalt. Punased cupsid on teemas-alati.
Selleks ajaks kui ilutulestik pool slammitud oli, läksime sama autotäie rahvaga mööda maju ringi trippima. Käisime kokku viies majas ja lõpuks ma mõtlesin et na kas käime kõik rajoonid ehk läbi siis. Okei, lõpuks jõudsime finaali ja opa mis villa meid ees ootas. Tohutult ilus ja suur maja tagaaiaga, kus me oma õhtut veetsime. Nagu ikka olin ma ainus pliks :D Kuna ma ausalt ka ei viitsi end täis juua siis pererahva poeg tõi mulle lamamistooli ja jõin oma ühte siidrit terve õhtu. Kutid ise mängisid kaheksa beerbongi(3 liitrit veini, 24 cans of beer ja 2 liitrit Kapten Morgani valget rummi). Sain õhtu ja öö jooksul tohutult naerda ja tüübid ise olid kapsalehed kella kolmeks öösel. Maja perenaine andis külalistetoa mulle, öeldes et teda ei huvita, kutid võivad põrandal ka magada, aga neiu peab toa saama. :D Luksus. Voodisse minnes oli selline tunne et ma pean vist redeli tooma..nii kõrge queen bed oli. Mõelda vaid kui valus mats oleks sealt voodist maha lennates. Majas oli kaks niiiiiii armsat koera, sain ühest pildi ka.


Hommikul tegi Chris meile kana ja pitsat ja laupäev võis alata. Jake sõidutas meid Nikolai majja ja sealt Nikolai omakorda sõidutas mind host isa vanemate majja, kus käis kähme lõuna, pesu ja vups läksime teise häärberi jalka mm-i vaatama. Maja peremees vastas ikka mõnusa vastuse..aa ma niisama lasin selle maja ehitada oma poegadele, et kui neil jalkatiim tahab sleepovereid teha võinii siis mõnus tiimiga siin chillida.  Peremees oli
arst(teadagi siin arstid sõna otseses mõttes rikkurid), maja perenaine oli oma disaini kollektsiooniga tegelev ärikas ja pojad jalgpallurid. Jälle sai süüa nii palju ja valisin jäätünnist endale iiri siidri...mis oli päris hea.
Peale jalka mm-i läksime host pere ja host isa õe perega USA nr 1 randa - Clearwater beach. Mu jalad pole elus nii siidisel liival sammunud ja samal ajal sooja vett nautinud. Pluss sain imeilusaid rannakarpe Nikolai emaga korjata. Rand oli meelelahutajaid ja artiste täis, kes esinesid. Veetsime päikseloojanguni rannas aega.
Vasakult: Mina, minu ees Nikolai õde Sabrina, kõrval Nikolai, Nikolai isa ja Jake :)
Aaah ma ei jõua rohkem kirjutada.. :D pühapäevast kirjutan järgmine kord edasi, aga väiksed uudised ka siis. Nimelt praeguste kindlate plaanide kohaselt stardime perega 30 juuli kuni 10. august roadtripile. Reis siis New Yorki, Washingtoni ja amishide külla plaanime ka minna ööks või paariks. Tean juba ette, et tuleb midagi vägevat..paljud inimesed ikka oma elus Washingtonis v New Yorkis ära käivad? :) 
Ja veel..olen hakanud mõelma, et ei tahagi Eestisse tagasi :D lol..tunnen end nii koduselt ja mugavalt USA-s, et ei usu ise ka silmi. 


No comments:

Post a Comment