Sunday, July 20, 2014

Viis kuud USA-s

Heellou amigos.
Jätk eelmisele postitusele. Ja ma ei kirjutanud ainult viimasest päevast..nii palju päevi on JUBA jälle möödas, et ma ei mäletagi täpselt kõike enam. Pühapäeva hommikul olin suht laip..seda vaid mäletan. Host ema ei jätnud enne mind rahule, kui ennast kaasa vedasin(heas mõttes). Läksime siis host isa õe majja hommikusööki sööma. Sõime praetud muna, peekonit, pannkooke ja üli häid kodutehtud Iirimaalt toodud erinevaid moose. Kuna nende maja kõrval oli kohe Mehhiko laheni viiv kanal, siis pakkus Nikolai ema võimalust minna kanuutama. Ma pole elus kanuutamas käinud ja võtsin kohe võimalusest kinni. Kanuutasime Mehhiko laheni välja, üle tunni veidi sai ringi uuritud mööda vett. Panin päiksekreemi küll peale, aga parmupäevitus on mul siiani kanuutamisest. Suht läbi tegelikult võttis, kuumus oli ka omamoodi niitev, nii et majja jõudes läksime kohe basseini ujuma ja mingi hetk hakati grilli korraldama. Sõime ja pakkisime end kokku ja viie tunnine sõit tagasi Tallahassee'i oli alanud.

Vahepealsed nädalavahetused olen suht lulli lasnud, kui kergelt öelda. Kuna mulle meeldib küpsetada, siis tegin uutele naabritele ja oma host vanematele Manhattani toorjuustu kooki, millega sain palju meeldivaid komplimente. Vahepeal sain jalutades kellegi aias laimi raksus käia:D

















Ja eelmine nädalavahetus otsustasin, et lasen üle pika aja liugu ja lähen, shoppan ja ostan seda mida tahan. Nii kujuneski minu shoping kuue tunniseks pardakiks..koju jõudes olid kotid käed ära sooninud ja järgmine päev käed lausa valutasid. Hahah no pain no gain right?!
Hindade poolest veidi aimu siis: Levise teksad 35 dollarit, Marc Jacobsi huulepulk 30 dollarit, Vansi papud 50 dollarit, Victorias Secreti kampsun (Pink) 40 dollarit, Abercrombie & Fitch kleit 30 dollarit ja särk 20 dollarit (A&F on euroopas nii palju kallim, et sealt ma ei saa endale lubada seda luksust), paar cd plaati ja küünaõlid, küünal ja õli valamu umbes 15 dollarit. Paljud tooted olid allahindlusega, nii et mul üsna vedas et nii heade hindadega sain asju.

























Ja ega siis pühapäeval shoppamata ei jäänud...mul jäi ikka kripeldama teatud ostmata jäänud asjad  :D
Victorias Secreti dressipüksid 45 dollarit, Tommy Hilfigeri plätud 17 dollarit, Victorias Secreti öösärk 65
dollarit ja Forever 21 aksessuaarid 3 kaelakeed ja paar kõrvarõngaid 30 dollarit.
Pikaks ajaks rahu majas. Tuleb ju võimalust ära kasutada, kui võimalus on nii hea hinnaga korralikke riideid jms osta. Eestis on täielik rip off.

Järgmine nädal on host vanemate sünnipäev, plaanin neile torti teha ja vahuveini osta. Paistab, et nad ise sellele eriti rõhku ei pane, et neil sünnipäeva tulemas on ja järgmise nädala kolmapäeval algab ka roadtrip. 18 august on esimene inglise keele tund mul ja ma jälle mõtlen, et kuidas juba viis kuud täis?! Kuues kuu tiksumas..what


No comments:

Post a Comment