Tuesday, November 25, 2014

Likeaboss

November pole just paremate killast olnud. Päevad polegi vennad. Lihtsalt pinge, üksi olemine ja neli seina pole minu teema. Selle kõige kokkuvõtteks langesin üle kahe kuu järjekordselt stressi ja siis mõtlesin, et ok aitab kah :D enne veebruari nina Eesti asjadesse ja paljudesse suhtlusportaalidesse ei topi(Facebook, Instagram, Twitter) ja juba on parem olla. 
Tänasest algas mul siis nädalane puhkus, ainult veits mööda on see et väljas on päevi vihma kallanud juba. Loodan et ilm kogu puhkuse selliseks ei jää. 
Novembris pole hetkel väga midagi teinud. See nädal on aga palju toimumas. Thanksgiving ja Black Friday. Host emps ütles et läheb shoppama ja kuna ma tahan oma silmaga näha kuidas inimesed ajuvabalt krabavad, siis liitun temaga. Teen siis teile pilte ja kui mingi fait toimub saan video ka teha..saate irnuda kui lollakad inimesed võivad olla :D kõige hullem pidavat mänguasja pood olema, seal nagu naised...armsad emmed kriimustavad ja litivad üksteist. Milllllline eeskuju. 
See nädal paneme jõulukaunistused kõik välja ja kuuse toome kah kas see v järgmine nädal. Saate pilte i promise. 
Muidu imelik mõelda, et Eestisse juba vähem kui kolme kuu pärast. Just mõtlesin asjade üle, mis teisiti on võrreldes Eestiga ja mida ma absoluutselt juba unustanud olen. Näited.
-ameeriklased kasutavad hästi palju mikrowave'i(sorry ma ei mäleta kuidas Eesti keeles mikrokas on:D ausalt) 
-külmkappidel on alati nupu vajutuse kaugusel filtreeritud vesi ja jääkuubikud.
-konditsioneer kõikjal, ahiküte on kiviaeg
-kamin on iluasi majas, mitte soojendamiseks
-kraanikaussidel on igal pool punnid ees juba, tahad vett koguda siis vajutad alla, tahad et ära voolaks vajutad tagasi
-muhah mis asi see veekeetja on? Mikrokas tehakse teed
-minu majal ja paljudel teistel uks ei käi lukku võtmega vaid lingil on numbrikood. Sama lugu autodega. Osadel on numbrikood lingil lihtsalt
-mis asi see apteek on? See on kiviaja nähtus. Pharmacyd on siin ja sealt saad oma rohud, meiki, vetsupaberit, küünlaid, alkoholi ja ohtralt toitu osta. All in one. 
-keegi ei lähe kohvikusse kohvi jooma, kebi Starbucksi kui tahad kohvi. Inimesed vaatavad sind nagu kuumehikest kui sa ainult joogi tellid. Sp ei käi ma väljas söömas pluss söögid pole tervislikud.
-kõigil queen size voodid..laiutajad
-coca cola on elude päästja ja ime rohi usakate arust..ausalt öelda olen nõus :D
-jalutamine on ameeriklaste meelest ilge sport. No ausalt ka kui sa käisid täna tööl ja siis jalutasid oma spordiriietega pool tundi siis atleet valmis. Hahah täitsa lõpp :D
-väga vabandan kui sa oled hispaania keelt kõnelev isik ja loed mu blogi ja sellest aru saad, aga ma pole elus nii lolli rahvust näinud kui Mehhiko keelt kõnelevad(El Salvador, Mehhiko, Kuuba jne) no nii lollid et ma tahan lihtsalt nutta..kuigi ise on usas 10 + aastat elanud.
- loe end õnneseeneks kui väljas jalutades näed kas või ühte jalapaari veel kõndimas.
- vetsulukud on ajuvabad..ma ei hakka isegi seletama
- tuled tuppa väljast oma kossidega..aga palun, viska lauale ka veel jalad
- sanitized wet wipes on teema 123. Alati kui poest v kuskilt avalikust kohast autosse tuleme siis host ema jagab kõigile hand wipesid. Lol mina pesen käed koju jõudes. 
- walk in closet..vat sellega mul vedanud, et mul oma garderoob tuba on. Eestis on see suht luks.
- keegi ei vahi sind nagu Eestlased seda teevad. Kui kutid vahivad, siis naeratades, kui naised siis naeratades ja ütlevad ka veel juurde et oh ägedad kossid, mulle meeldib su outfit vms.
- baking soda on siin iga naise must have kodu koristamise abivahend

Praegu nagu midagi enam meelde ei tule, erinevusi on ropult..eks kui kogunenud on kirjutan juurde. :) 

Update #1Väike update thanksgiving promo lehtedega..et hindade suhtes kurssi viia 

Update #2
Homme hommikul(neljapäeval) alustame hommiku vara host empsiga shoppamist. Aa ta käis täna turkeyt ostmas(ei mäleta eesti keelset nimetust lol) njuuu paar VÄIKEST?!????? 
Haha thawing up to six days..saab jõuludeni turkeyt nautida siis :D

Hoian homme teid shoppamise, menu ja kõige muuga kursis. Muideks feeling on juba olemas, et USAs mingi suur holiday on. Love those special feelings :)

Nii siiissss täna big Thanksgiving ja jõudsime host empsiga shoppamisest tagasi. Viis tundi ostlemist ja i am surnud :D homme ärkame kell viis hommikul sest siis algab Black Friday ja muhah valu mu rahakotile. Mis ma täna nägin? Teate need usakad on ikka kreisid ostlejad küll..oli jah diile mis mul karbi lahti tegid, aga oh sa raks et 100 meetrine rivi enne kaupluse avamist o.O what :D ja oodatust kõige leebemad olid kliendid just lastepoes ja kõige jõhkramad ilupoes. Seal ma reaalselt pidin ise nügima ja ofc ka mind nügiti..kui ma kassa järjekorras olin siis juba kuskil poes meigitarbikud klaas potskadega lendasid maha. Kohe näha et naised ja eriti noored naised on ikka loomult kiskjad. :D 
Kuna mul iPhone'i ost lähinädalal plaanis siis seivisin enda raha ilusti..ausalt öelda enam see shoppamine nii ahvatlev polegi, sest kõik on nii kergelt kättesaadav. Siiski ostsin endale hea diiliga paar asja:
Tigi Bed Head sarja kõik 750 mll shampoonid ja palsamid olid 7 dollarit, DVD oli 4 dollarit ja ülejäänud tooted olid tavahinnaga. 
Homme hommikul kell viis üles ja siis veedame tunde ülejäänud poodides. Update'in teid :)
Ah jaa käisime host perega Thanksgiving einet söömas buffalo liha restos(ei tea selke eluka eesti keelset nime) ja buffalo liha oli wow kui hea! 

Update #3 - Hello Black Friday
Kell on 5:55 am(hommik) ja joon host empsiga kohvi et shoppama minna. Normaalne :D varsti pilte 
Black Friday seljataga. Käisime siis host emaga umbes viies suuremas poes. Oleksime tunde ja tunde shopanud edasi, aga host isal oli kohtumine kokkulepitud kellaajaks ja pidime tagasi olema. Kõigepealt käisime Home Depotis, kus suur jõulutäht oli 99 senti..need läksid nii ruttu ära. Jõudsime õigel ajal. 
Siis Bealls, siis JCPenney, Best Buy, Office Depot vsjo. Host ema ostis sada asja, ma ei mäletagi enam mida. Mina sain ka paar asja hea hinnaga(Guessi käeketid 15 $) ja 75 $ wireless speakeri 8 dollariga. 

No comments:

Post a Comment