Saturday, November 1, 2014

Sweet November

Aeg on hakanud üha kiiremini ja kiiremini lendama. Olen hakanud vaikselt juba mõtlema sellele, mis mul veel USA-st oleks endale vaja osta, mida Eestis nii lihtsalt lubada ei saaks. 
Oktoober on möödunud kui eye blink ja olen rohkem kui kindel, et samamoodi läheb ka november, sest päevad on lühemad, mõnusalt jahedamad ja nauditavamad kui eales varem. Jah, mai-august oli reaalselt minu jaoks Floridas piin(sain aru miks inimesed suvekuudel Floridas võimalikult vähe aega veedavad) ja uskuge mind, kui ikka hommik algab 25 kraadiga ja päeval 40 kraadi ja pimedas peale loojangut 29 kraadi, siis majast väljaspool liikuda on raske. Seda esiteks juba sellepärast, et kuumusega kaasnev niiskus teeb kohe keha märjaks ning teiseks võhm on kiirelt õhu puuduse tõttu väljas. September-aprill on see eest aga parim place to be. Nii õnnelik et saan nüüd veebruarini(veebruaris Eestisse tagasi) mõnusalt pusasid ja sooje sokke kanda, kuid samal ajal väljas särgiväel käia. Te ei kujuta ette kui mõnus on siin tuul ja kui värske kõik on. Meenutab jõhkralt Eesti mai kuu algust. See selleks.
Mul on omad plaanid siin seoses spordiga, aga sellest teen postituse novembrikuu keskel, kui mu plaan on kinnitatud.
Oktoobri kuu kokkuvõtteks saan öelda, et olen üha paremini hakanud läbi saama oma host emaga ja tõsiselt hea meel ta üle, sest ta on hoopis teine inimene nüüd.  Nii palju naermist ja rohkem juttu.
Täna käisime Southwoodis trick or treatitamas(Halloween) ja sain jälle osa väga ägedast Ameerika traditsioonist...seda feelingut on raske kirjeldada. Sama tunne oli mul neljandal juulil ka. Nagu mingi magic oleks õhus. Usakad ikka väga väga tugeva traditsiooniga rahvus. Kui mingi tähtpäev on, siis sa tead et see on tulemas ja kui see on käes, siis sind valdab hoopis teine aura ja feeling that i can't describe. 
Aga Halloweenist siis pilte. 
Tegin oma esimese kõrvitsa laterna :) 

Maja Southwoodis, kus väike Halloweeni pidu oli. 

Ütleme nii et maja perenaine jagas kümme sellist kausitäit komme kahe tunniga ära :D 

USA lipud igal pool. I like. 

Inimesed näevad tõesti dekoreerimisega vaeva. Alustades aiast lõpetades oma koera riietamisega :DDD 

Väike rivi. Inimesed siis kes maja omavad istuvad maja ees/ukse ees koos kommi kaussidega(mõned jõid veini, teised lasid muusikat jne) ja kostüümis inimesed lähevad nende juurde. Ütlevad trick or treat ja saad maiustusi. 
Tunniga oli kogu rajoon autosid täis ja ma ei mahtunud naljalt ilma nügimata liikumagi :D väga vinge oli ja kõik lapsed olid niiiiii armsad oma kostüümidega. 

See kuu on siis paar huvitavat asja toimumas, Black Friday, Thanksgiving ja kes teab mis veel tulla võib. :)

No comments:

Post a Comment