Sunday, November 30, 2014

Hi December

Esmaspäeval esimene detsember ja siis peaks hull jõulubuum algama. Count down to Christmas algas juba eelmine nädal. Suuremates poodides on jõuluvanad lastele, jõululaadsed tegevused jne. Sahistamist jagub. 
Mina ehtisin maja täna kolm tundi ja ei jõudnud valma, kuna nii pime oli juba, ei näinud enam knopkadega jõuluvalgusteid seina toppida. Homme teen pildi ka üksi tehtud tööst :) 
Lubatud pildid update #1

Black Friday õhtul käisime kõik Bas Pro shopis, mis mõeldud eelkõige jahimeestele, matkajatele, looduslähedastele inimestele. Ma pole kursis relvadega, aga see mis valik oli mul endal seal poes...oh boy. Sain kõige bad assimat roosat relva näperdada, mis oli leti taga..päris raske oli tegelikult kah
Ja siis raputasin uskumatult pead, et kuidas saab see võimalik olla, et ma saan osta relva, kuulid ja poest nendega välja kõndida. Floridas peab tulirelva omamiseks 18 olema. See on kõik mis sul palutakse tõestada + puhas kriminaalne taust. Tahad õhupüstoliga ringi lällerdada? - Aga palun, seda ei loeta siin mingiks relvaks, vaid mänguasjaks. 
Tuled minu majja öösel ja ma tunnen end ähvardatuna? Bang ja mul on igasugune õigus sind surnuks tulistada. Tuled mu auto juurde, hakkad tõmblema ja ma samal ajal autos ja tunnen enda elu ohus olevat? - bang ja mul õigus sind maha nottida. 
Ameeriklased on hullud. 
Update #2
Haha rääkides relvadest. Vist seisin kuuliga täna silmitsi? Pidin peale tööd täna kooli minema, läksingi. Naabrite juurde jõudes tuli välja et kool täna cancelled sest vett polnud kogu õppehoones. Anyways..tulin tagasi koju ja host emps oli lapsega tagaaias möllamas. Nägin neid aknast, krahmason kapist oma coca ja läksin üles oma tuppa. Tuli välja et kui ma selja pöörasin et üles minna nägi host ema väljast mind ja arvas et võõras inimene kuidagi majja saanud. Helistas oma mehele ja siit tuleb päeva nali. Host isa tuli vaikselt majja, mul youtube lahti ja klapid peas ei kuulnudki..küsib mitu korda Who is there? ...tuleb trepist üles ja krauhhh relvaga sihtimas mind..loomulikult kui ta nägi et see kõigest mina, peitis kähme relva ära ja ütles "ei midagi". Natuke võttis hinge värisema küll kui relvaga sihtis. Kujutate ette kui ta oleks olnud liiga kiire reageerimisega inimene..siis oleks raudpolt kuuli saanud. Viiuh :D

Lugesin just neiu Jane Vadi blogi oma au pairi aastast Ameerikas ja skippisin esimesest postitusest kuni veebruari postitusteni ja pani mõtlema et johhaidi alles ta ju läks Californiasse..aeg läheb nii kiirelt et ma ise ka ei saa aru faktist, et olen natuke rohkem, kui kahe kuu pärast kodus. Alles nüüd jõudis kohale, et ongi loetud päevad pmts jäänudki. Kui aus olla, siis mingi osa minus tahab pikendada, aga sedagi ainult juhul, kui ma saaksin Californiasse..ja siis mõtlen et eestis samas vaja eluga edasi liikuda ja aeg hakata oma soovidega tegelema. Eks näha ole mis elu toob, sest õpingute vahel on alati võimalus akadeemilist võtta ja kus see elu ikka jookseb. 
Rääkides kraadidest..ma ei tea mis ma Eestisse tulles teen?! Külmun surnuks vist hah :D eile õhtul oli kaheksa kraadi sooja ja ma lõdisesin. Iseenesest meeldib, ilm on paari päevaga stabiilseks läinud. Ilm on tegelikult super super. Niiskust pole, lõikavat tuult pole. 
See nädal lõppes ka mu nädalane "puhkus" mida mina nimetaksin pigem karu koopas talveund nädalaks. Esmaspäev ja teisipäev lasi ilma pausideta vihma ja esimest korda elus ma reaalselt kartsin äikest(lõi keset ööd nii kõvasti et ärkasin üles ja ei suutnud ilma teki alla minemata magama jääda lol) ja need päevad veetsin oma uut lemmik poliitilist sarja vaadates House of Cards-soovitan täiega! Imelik oli vaadata sarja ja mõelda, et oh ma käisin seal, seal ja seal. Sari filmitud Washingtonis. 
Kolmapäeva lasin ka üle, sest siis olin juba harjunud toas olemisega. Neljapäeval koristasin väga korralikult alumise korruse ära(pesin põrandad, tolmuimejaga lendasin ringi jne). Kuna ma ei suuda s*tasel põrandal kõndida ja pidevalt sassis majas tegutseda siis olengi koristamise enda vabatahtlikuks tegevuseks võtnud. Host ema tuli koju ütles et kõik on nii korras ja puhas. Natuke naljakas on..ise naisterahvas, aga nõude hunnik on terve köögimööbli päeva lõpuks hõlmanud ja söögi tegemisest igal pool ained laiali + loomulikult see et ta jätab asjad vedelema igale poole. Endal on nõudepesumasin ja ainult üks laps. Eesti naine suudab nelja lapse kõrvalt ka ilusti hakkama saada. Mis juhtub küll siis kui mina lahkun? Kes siis koristab..ei kujuta seda laga ette :D 

No comments:

Post a Comment