Tuesday, April 15, 2014

Tipatapa


Ma ei mäletagi, mis vahepeal juhtunud on..kuskil ajusopis ringi surades meenub mulle tegelt see, et tahtsin kirjutada punktihaaval täiesti random asjadest, mis mulle meelde tulevad.
1. Söön rõõmsalt hapukurke(kuramuse head hapukurgid siin-no nii head, et ajas kohe vaatama, mida küll siinsed konserveeritud kurgid sisaldavad). Tere hommikust siis kollane värvaine, mis sa konserveeritud ameerika kurkides ilutsed. No johhaidi :D kes kurat sellise idee peale tuli, et kurgid on atraktiivsemad kui neile kollast värvainet lisada?
2. Leidsin enda uue armastuse - tj maxx-i. Nii hea pood, et ma ei näe enam mõtet shopata Dillardsis, Macys või JCPenneys.
3. Suvi on siin niivõrd täies hoos, et mul hakkas väljas joostes pilti lausa tasku viskama. Väljas on tõesti üli palav, aga samas see ei ole häiriv palavus. Suurt rolli mängib kindlasti see, et igal pool on konditsioneerid ja tuulikud. Mis seal ikka, kui väljas ei saa joosta, jooksen sees. Läksin siis jõusaali ja lõpp-kokkuvõtteks sain endale personaaltreeneri, kellega esimesed kolm kuud on nõustamine(seoses toitumise, treeninguga) ja treening tasuta. Liitumistasu on 30 dollarit ning iga kuu 24 h ööpäevaringselt kasutust on 30 dollarit. Jõusaal on ööpäevaringselt avatud. Ma ei tea kes see küll öösel kell kolm jõmmi tahab tulla, aga see on usa - siin on mustalehmavalgelehmasegu.
4. Perega olen üha lähemaks saanud, eriti host emaga. Host isa viskab kilde nagu ikka :) Beebi on natuke rohkem harjunud nüüdseks iseseisvalt mängima. Saan vahepeal enda lõunasööki teha või kööki koristada, kui beebi rahulikult ise mängib. Varem ta ikka kippus mul jalast kinni võtma ja nõudma tohutult tähelepanu. Samas, ei saa teda ikkagi mänguvoodisse panna ja rahulikult garaaži minna pesumasina/kuivatiga tegelema..pean ikka kaasa võtma. Tegi vahepeal seitse sammu ise, nii et varsti on nagu tulekera.
5. Sääksed on rõvedalt häirivad siin peale päikseloojangut. Siiamaani hammustusjäljed näha sellest, kui eelmine nädal veel väljas jooksmas käisin. Nii näljased eided :S
6. See kolmapäev lähen kolledžisse oma kursuseid uurima ja oma pabereid sisse viima. Annaks nüüd jumal, et ma oma keskkooli pabereid ei pea mingi tõlgiga vahendama...omakorda segasummasuvila muidu.
7. Käisime eelmine teisipäev ühes super mõnusas kohas host perega. Puhtalt õpilastele mõeldud vabaaja veetmise koht. Tegu oli siis järve moodi väikse rannakesega, kus tudengid mängisid võrkpalli, seilasid surfilauaga järvel, sõitsid oma kaatrite ja veesuuskadega ja võtsid kaldal päikest või kanuutasid. Ja kõik on tasuta tudengitele..u get me? Räiged eelised ikka neil siin. Samamoodi on ka linnaliinidega. Linnaliini päevapilet on 3 dollarit ja ühe otsa pilet on 1,25 dollarit. Kui oled ükskõik mis hariduskeskuse õpilane, on sinu jaoks lõputult sõitmine tasuta.
8. See nädalalõpp sõidavad kõik majast ära, kuna tulemas on pühad, uuuuuhhh kolm päeva sellist chill outi, et ise ka ei usu.

Homme saab kaks kuud Eesti aja järgi Ameerikas oldud ja aeg on ikka üsna kiirelt lennanud. Ise ka imestan, et tunnen kui kahju, et nii kiirelt lendab. Nüüd kui kolledžisse lähen, hakkab raudselt veel kiiremini lendama..töö, trenn ja kool..siis muud eriti ei tahagi teha, tegevust piisavalt. Aga kahju selles mõttes, et mulle meeldib siin. Ma olen niii valiv ja ei osanud oodata, et mulle Ameerika niivõrd meeldima hakkab. Eks näis, mis tulevik toob, sest mul on võimalus rohkem, kui aastaks jääda.

No comments:

Post a Comment