Sunday, April 27, 2014

Guilt Trip

Järjekordne laupäev. Kiire nädal seljataga ja loodan, et ka tulevased nädalad sama tempokalt veebruarini mööduvad. Nädal ise on igasuguseid klemme täis. 
Alustades sellega, et olen oma Expert AuPair agentuuris veidi pettunud ning lõpetades tohutute jalavalude ja valuvaigistite pealt ära tulemisega. Kui ikka kuuga 40 tabletti ära lased siis neid enam mitte vōttes paneb ikka põntsu küll. Põhjus on iseäranis mu oma süü, olen liiga palju tallataksot ja jõusaalis käimist teinud. Proovin see nädal jalgrattaga kerget, kuid samas intensiivset treeningut teha, ehk läheb üle siis saab uuesti jooksulindile minna. Kahel jalal on kokku kümme haava :D pidin uued spetsiaalsed jooksutossud ostma ja eks näis, kuidas jalad reageerivad. Lisaks sellele on hakanud mõjuma ka pidev üksi olemine, mul pole siin tegelt ka mitte kedagi peale host pere ja Nikolai on kutt, ma ei hakka temaga ometigi shoppamas käima ja õhtuti jalutamas ja no ei tōmba ka siin mingite kuttide teema. Pluss ta käib ise ülikoolis ja õppimist jagub ning ta elab üldse kesklinnas, mina pigem äärelinnas. Oleks mingigi tsikk, oleks kõik ok. See just süvendab omaksete igatsust, kui ainult üksi oled ja pole kellegagi suhelda peale iPodi klaviatuuri ja Skype'i. 
Kolledžis käisin ka see nädal ja tulin tühjade kätega tagasi. Minu armas agentuur ei oska mainida, et oma gümnaasiumi originaal diplom tuleb kaasa võtta ja selle tõlkimine inglise keelde on 80 dollarit. Aitäh mitte millegi eest kulla agentuur. Ema pani diplomi postiga teele ja rsk kui ära peaks kaduma postiga siis ma keeldun oma kuue akadeemilise tunni omandamise eest. Pluss minu Florida residentsi tugiisik(tema peab mind aitama kui millegagi seoses küsimusi) paneb täiesti idiootseid kilde maha. Ta palus mul uurida, ehk mōni haridusasutus ei nõua diplomi tõlkimist. No tajoba, iga USA seadusele vastav haridusasutus nõuab tõlgitud diplomit. Minu kohalik Tallahassee tugiisik on aga igati armas ja leplik ning nõustub minuga selle koha pealt, et agentuur pole asju põhjalikult läbi mõelnud. Seal agentuuris töötavad küll soojad ja rõõmsad isikud, kuid oma tööd peaksid nad põhjalikult tegema. 
Emps saatis vahepeal siin Eestist paki ja pisara tõi silma küll, kui vendade fotot nägin, kallistaks nad katki! :D maiustused on juba kõik õhtul ja odrajahu pakis on erinevad tumedad leivad. Võtan iga hommik tükikese, et kauem oleks leiba. Ja jumal tänatud, käisime host emaga toidupoes ja ledsime keefiri ja tumedat leiba...seda ehtsat mis eestiski!!! Oh rõõmu :D ainult et leival on imelik säilivusaeg - 1 aasta. Mjamh
Aga mis seal ikka, head up ja tegelikult ma tean, et kui jalad saavad korda ja tablettidelt üle tulemine samuti, on jälle hea olla. 
Täna käisin esimest korda Targetis. Väga mugav koht, sain kõik mis vaja ja sealne CD plaatide valik pani ohhetama :D kolm plaati - Yeezus, Honest ja Love In The Future said lõpuks ostetud. Tony&Guy juuksehooldus komplekt ja muu nodi joonistamiseks ja mu paranevatele jalgadele. 

No comments:

Post a Comment