Sunday, May 4, 2014

bangbang

Plaks ja järjekordne nädal ongi JUBA möödas. Kartsin täiega, et valude ja halva enesetunde tõttu tuleb üks raske ja pikk töönädal, aga just vastupidi. Alles oli nagu esmaspäev, tundsin end nii nõrgalt, et ei osanud voodist kaugemale mõelda ja juba laupäeva lõpp lehvitamas.
Esmaspäev siis algas tõepoolest ebameeldivalt. Mul oli süües paha olla ja üldse nii kui midagi sõin hakkas veel rohkem paha ja vahepeal oli päris raske ka lihtsalt seista. Siis kõik söömis režiim sassis, ajas seedimise paigast ära, jalavaluga ei saanud trepist üles ja alla kõndida, pidin üks aste korraga tulema, hullem kui vana tädike. Tänaseks on kõhuga kõik korras, söön nagu vana põrsas jälle ja jalavalu on tohutult parem. Kui eelmine nädal kirjutasin, et teen rattasõitu, siis seda ma jumal tänatud, tegema ei hakanud. Ilmselt oleks siis haiglas lõpetanud oma jalaga. Paistab et ka uuel nädalal ei ühtki treeningut, peab ikka selle valu põhjalikult enne välja saama, kui uuesti hakkan trenni tegema. Esmaspäev oli ka viimane ''päikse'' päev töönädalas. Ülejäänud päevad teisipäevast reedeni on ainult vihma sadanud ja äikest löönud ja ise jäin väga rahule, mõnus vaheldus. Äike oli täiega äge, vahest viskas südame trampima küll kui ikka lõi nii kõvasti, et magades ärkasid üles paugu peale, mis voodi värisema pani :D ja päeva jooksul beebile raamatut lugedes juhtusid kapis nõud ka äikse tõttu värisema. Nii et ekstaasi jagub.
Reedel käisime vihmaga mingil kunsti galeriide näitusel. Meenutas veidi tagasihoidliku festivali pigem. Jällegi tohutult söögikohti ja söömist. Galerii-söögikoht-oi söögikoht-galerii-OI IME söögikoht-galerii. Galeriid olid ausalt öelda suht igavad, silmailu minu jaoks pakkusid ainult ühed puidust käsitsi tehtud dekoratiiv peegli raamid ja seinakellad.
Laupäeval ehk täna käisime host perega Thomasville'is. Minu kodust u. tunni sõidu kaugusel. Hästi armas kohake väikse vanalinnaga-kus me ringi jalutasime. Päeva idee oligi lihtsalt ringi jalutada ja ilma nautida veidi uues kohas. Külastasime host emaga igasuguseid väikseid poode, mis tänavaid täitsid.


Ja tänavatel oli nii ilusad suured lillepotid. Hommikul kella üheteist ajal oli vaikne, kell üks olid need tänavad rahvast juba täis ja elu käis igal pool.












Pikka pidu polnud, läksime ühte üli häässe kohta lõunat sööma ja sõitsime tagasi. Ma ei viitsinud majas olla ja läksin Marshalisse esimest korda shoppama..oh boošemoi kus ma elanud olen. :D Tavapoed on ikka siuke rip off  Marshalli ja Tj Maxxi kõrval, et ma ei näegi mõtet mujal enam shopata. Kindel plaan on perele pakk saata. Sain siis ühele vennale Tommy Hilfigeri särgi ja teisele Nike'i komplekti. Ja loomulikult ei jätnud ma see nädal ilma plaatide ostuta, kollektsioon suurenes Schoolboy Q Oxymoroni ja Yo Gotti I Am albumitega.
Homme plaanis emale, isale ja õele midagi osta ja meelde tuli ka see, et järgmine nädal lähen ''majade paraadile''. Ehk siis inimesed, kes oma maju müüvad läbi agentuuride, neil nagu lahtiste uste päevad majas. Võid sisse astuda ja ringi vaadata, pilte teha jne. Majad on muide kõik suht ikka jõukamate inimeste omad ja asuvad uues rajoonis, mis minu kodust u viie minuti sõidu kaugusel.

piasss

No comments:

Post a Comment