Saturday, May 17, 2014

3 kuud Ameerikas


Kuidas näeb välja minu tavaline tööpäev?

Esmaspäev, kolmapäev ja reede.
6 am/7:30 am - ise valin, kui tahan rattaga hommikul sõita siis kell kuus, kui ei viitsi, siis 7:30
8 am - valmistan beebile hommikusööki(keedan putru jne)
8:15 am - beebi tuuakse mulle, vahetan riided ja mähkme, beebi hommikusöök
9 am - lasen beebil veits omaette mängida, tegelen samal ajal köögis nõudega, siis loeme raamatuid, mängime, harjutame kõndimist
10 am - beebi snäkk, minu hommikusöök
10:30 am - kui ilus ilm väljas, panen beebi vankrisse ja jalutama, kui pole siis loen talle omal valikul mingit raamatut, ükskõik milline, kuni ta magama jääb süles.
12 am - beebi lõunasöök
1 pm - beebi pesu pesumasinasse/kuivatisse, loeme beebiga raamatuid, mängime
2 pm - loen beebile raamatut/lähen välja jalutama või laulan magama, enda valik
3 pm - beebi õhtueelne söök
4 pm - host ema võtab beebi üle
Teisipäeviti ja neljapäeviti hoian veel lisaks 5 pm - 7 pm.
Nädalavahetused õnneks vabad. Vahest teen lisatunde ka, kuna ma tõesti ei mossa kui pean nii armsaks saanud beebit hoidma. Ta viimasel ajal eriti ägedaks läinud, proovib esimesi sõnu kokku puterdada ja korraldab tsouke. Vahest jällegi tuleb host ema töölt varem koju ja ütleb mulle, et okei, tänaseks kõik.
Peale tööd olenevalt kuidas mu enesetunne on ma kas lähen kohe jõusaali/pikutan tunnike kuni poolteist peale mida lähen mitmeks tunniks rattaga sõitma ja koju tagasi jõudes ongi kell üheksa ringis ja ega voodist kaugemale eriti ei näe, kui tead et järgmine päev vaja vara üles ärgata.

See laupäev ehk homme on hooaja viimane pesapalli mäng ja host vanematel õnnestus sviit saada. Hea vaade mängule ja loomulikult, et lähen. Järgmine nädalavahetus aga trip Naplesisse. Autoga kaheksa tundi sõitu..ulalaa
Avastasin täna rattaga sõites ühe jõhkralt hea matkamise raja, kus eraldi on veel ratta- ja rulluisu rada. Rajal sõites oli täiega tunne, nagu oleks Taevaskojas, mets ja see vaikus meenutab Eestit. Mul on plaan siis veidi midagi teistsugust teha ja mõtlesin, et võiks iga kuu alates juunist mingeid pikemaid sõite teha. Alustan siis juunis 60 miiliga ja lisan iga oldud kuu eest Ameerikas kümme miili juurde seni, kuni tunnen, et suudan oma rattasõidu ja füüsilise tervisega/koormusega tasakaalus olla. 60 miili pole teab mis distants, aga kuna mul siiamaani üks põlv annab tunda, siis võtan asja vaiksemalt. Parem midagi, kui mitte midagi :) Etem tegevus minu arust, kui meediaportaalides istumine ja teiste elude kommenteerimine(ei pea ennast silmas).

xoxo

No comments:

Post a Comment