Monday, April 21, 2014

Wassup


Juba järjekordne nädal läbi. Uskumatu, kui kiiresti aeg on lennanud. Olulist rolli mängib selles kindlasti see, et mu aeg beebiga on kordi ja kordi lõbusamaks muutunud. Tunnen end temaga olles nüüd nii mugavalt ja pole teda praeguseks poolteist päeva näinud ja juba igatsen. Päevased toimetused kipuvad linnulennult minema ja ma absoluutselt ei vaata enam kella, et kuna mul beebi hoidmine lõpeb vms. Rõõmuga olen temaga rohkem.
Nüüdseks Ameerikas veidi üle kahe kuu oldud ja alles nüüd jõudis kohale, et tahaks juba väga oma pere ja sõpru näha. Kümme kuud veel. Vahepeal mõtlesin, et peaks siin oldud aega pikendama, aga ma tõesti kahtlen, sest mul pole siin kedagi ja süda ikka tirib Eesti poole.
See nädal nagu väga väljas ei käinud perega, vastupidi. Avastasin ise tallataksoga igal pool ringi ja päris paljut avastasin tegelikult. Host isa veel imestas, et miks ma küll igal pool jala käin. Siin tõesti jalakäijaid on vähe. Ma olen tavaliselt ühte kuni kahte inimest samal ajal jalutamas käinud. Täna läksin omast arust toidupoodi(Easter Sunday equals closed) ja vastu jalutas rõõmsameelne papi oma suurte kõrvaklappidega. Hih nii äge ma hakkasin omaette muigama..
 Anyways, reedest saadik kuni tänaseni(pühapäevani siis) on igal pool lihavõtte sahkeldamine olnud. Minu host pere läks Hudsonisse, mis siit u nelja sõidutunni kaugusel. Kutsusid ikka kaasa ja värki, aga tahtsin üksi veidi majas elada. :D Laupäeva varahommikul läinud nad olidki, mina nagu ikka ilma muusikata ei saa, panin ikka kõlarid kärisema, hakkasin askeldama, panin jõusaaliks ennast valmis ja kõndisin tubli tunnike maad jõusaali nagu ikka. Seekord siis oli suletud..kurat võtaks :D Kuna ma pole lepingut saanud veel teha, siis pole mul ka kiipi ja ma ei saa ''tavakülastajate'' uksest nädalavahetuseti sisse + treener andis valed lahtioleku kellaajad. Vihma sadas õrnalt, aga who cares, mul vihmavari kaasas. Ok mõtlesin siis, et kõnniks seda maanteed edasi, mis peale jõmmi läheb. Nii ta läks kuni avastasin Walmarti. Kokku koos Walmarti ja tagasi kõndimine oli umbes 15 kilomeetrit :D Ise küll ei tundnud, et nii palju, vb seetõttu et silmad olid koguaeg pärani ja uurisin mis ümberringi toimus. Walmart jättis karbi küll lahti, see on nagu mingi hulgilaomüük. Läksin vaatasin, et ehk on seal hommikumüslit(ilma tonnide viisi suhkruta), aga ei kus sa sellega, ei ole siin sellist asja. Selle asemel on suurte koeratoidu koti suurused hommikuhelbekotid..no tõesti mine võta kinni ja kallista, nii suured. Inimesed Walmartis on ka täitsa nagu teiselt planeedilt. Mina käin muidu Publixis, aga Walmartis käivad väidetavalt siis vaesemad.




















Neljapäeval värvisime host emaga mune. Siin ei tea keegi, mis asi on sibulakoortega värvimine ja meil polnud sibulli koori kah, muidu oleksin näidanud talle. Ikka keemiliste värvidega.
Umbes kuu aega tagasi oli beebi sünnipäev ja nüüd kui sünnipäeva menu kõik möödas, on komme siin saata/anda külalistele, kes kingitusi kinkisid, kaart. Mina sain ka..imelik komme muide, kas aitähist ei piisa?


























Teisipäevase õhtusöögi tegemise võtsin enda peale. Valmistasin midagi eestilikumat. Tegin siis toorsalatit hapukoore ja majoneesiga, tegin paar päeva varem jogurtimarinaadi kanale ning küpsetasin siis õhtul ahjus selle valmis, magustoiduks vahukoore-toorjuustu-kama kreem puuviljade ja krõbedate küpsistega. Kausid söödi kõik tühjaks, kiideti, juu siis maitses :)

Ega väga enam niisama ei viitsigi siia kirjutada. Hetkel teen kavandit ühe kleidi jaoks, mida ma varsti õmblema tahan hakata ja see nädal alustan toitumiskavaga. Oma cardio treeningule lisan juurde jõusaali treeningu ja eks kuulda ja näha ole ;)

No comments:

Post a Comment