Sunday, August 24, 2014

12 päeva ainult rämpstoitu ja valgejahu tooteid

Lõpuks kirjutan siis oma katsest ka. Sorry kes mu blogil silma peal hoiavad ja midagi uut tihti ei näe. Proovin kirjutada rohkem ja olla usinam :)
Olen oma stressist ja pingetest ilusti üle kõndinud ja jälle tunnen end nii hästi. Juba sõnad oma perelt ja pere ringkonnalt lohutavad ja ergutavad nii palju + see kui su sõbrad ikka ütlevad, kuidas nad sind koju tagasi ootavad ja kui väga näha ootavad. 
Enne kui pea ees oma söömaorgja katsesse tõttan mainin ära, et mul oli siis perega tõsine istumine eelmine nädal, kus me rääkisime asjad kõik selgeks. Ütlesin host emale, et mul on vaja rääkida, sest ma olin tõesti omadega täitsa nägu maas. Sain ilusti kõik vastused sellele, miks on lapsega nii pingeliselt vaja tegutseda. Info jätan konfidentsiaalseks, sest tegu on tegelikult üsna tõsise asjaga. Host isa võttis süü enda õlgadele, et ta polnud mind informeerinud ühest asjast ja saime kõik laua taga õhtul hilja selgeks viisakalt ja rahulikult rääkida + host ema andis mulle kaks vaba päeva, et ma end sellest kõigest välja puhata saaksin. 
Siit ka soovitus teile. Ükskõik kui raskeks olukord ei lähe, kui probleem on siis istu probleemiga maha ja suhtle. :) 
Okei nii minnes tagasi põhiteemale.
Sõin siis kogu tripi jooksul praeguseks minu jaoks suht õõvastavat toitu. Olen nii võõrandunud sellisest toidust, et mul tuleb maomahl üles, kui tagasi mõtlen. Esimesi päevi mäletan väga hästi. Mul olid tohutult palju gaasivalusid, ōhupalli tunne, suvaliselt tulevad kõhuvalud ja jõuetus + koguaeg tekkis uus isu. Ja fakt on see, et USA toitudes on mingid ained, mis tekitavad uuesti isu. Ilma naljata. See pole normaalne, et ma teen endale juurviljahautist-kõht on super täis ja siis ma söön mingi neli suurt Snickersit ja mul on ikka veel isu???!? Ajuvaba. Või kui tellin kuskil prae..joon kohvi ka kaks tassi kõrvale ja mul on ikka veel isu. 
Väljas käies oli kõik õlis praetud..õeh. Siin ei keedeta v aurutata v praeta kerges õlis, vaid ikka fritüüritakse MÕNUSALT nii et sulle tuuakse praetud kala lauale nii et sul süües on huuled nagu seakamaraga üle käidud. 
Kuulge mis asi see salat on???? Mingi suure taldriku peale saad peotäie MAGUSAT porgandi-kapsa salatit, mis on segatud majoneesi ja tonni suhkruga vist? 
Aga USA toit on üsna kaval, kui mul tekkis kolmandal päeval ei taha enam effekt, siis neljandal päeval hakkas juba meeldima..vöäk tagasi mõelda, aga eks kemikaalid ole võimsad asjad, mis nad lisavad toitudesse. 
Mul kadus siis energia, tekkisid täitmatud toiduisud ja koguaeg tahtsin näksida. 
Ja siin ka väike kokkuvõtlik pilt sellest, mida ma sõin...

Ausalt ka inimesed, kes te seda teed liigute..te teete endale nii vaimselt kui füüsiliselt karuteene kui nii tahate elada. 
Praeguseks on kaks nädalat peaaegu tripist möödas ja olen kujundanud taas tervisliku eluviisi tagasi endale. Kas just dieet, aga mul on lihtsalt mudaauguni USA toidust. Käin 2 korda nädalas poes endale värskeid juurvilju/köögi- ja aedvilju soetamas + kala/kana ja puuviljad, mis tegelikult ei ole odav lõbu, aga on mu tervise hinda kullaga väärt. Mul on kadunud näksimisisud ja kõht saab kergelt täis, küsimus on ainult enda tahtmises. 
Emmega skaipides luges ta mulle mingi tsiki blogi, kus tsikk mainis, et iga kolmas reklaam telekas on dieedi reklaam. Tõsi. Toidust üle ega ümber siin ei saa...see reaalselt vahib sulle igal pool vastu. Näiteks täna telekast vaadates reklaamiti toidulõhnadega VILDIKAID lastele. No mida????? Eihhh jah sobib! Mul kohe äriidee, teeks mäkis beebieine ka? Noh...purustatud friikartulite püree ja siis mingi burksi shake piima kujul ja kui juba nii läks siis võiks aastastele juba lutsutavaid šokolaadirulle ka anda ju! 
:)) eeskuju missugune

Alustasin eelmine nädal kooli ka. Väga rahul, mõnus vaheldus tööle ja saan linnaliinidega nüüd ringi trippida. Peale tasemetesti öeldi, et mulle pole veel õpetajat. Aga juba leiti uus :) 

Ok sõpad, eks ma kirjutan siis kui midagi põnevat tuleb. September ja oktoober peaks vaikne ja kiire tulema. Novembris saan teile kindlalt tänupühadest, Halloweenist kirjutada ja detsembris kogu jõulumenust. Septembris plaan ka kluppi minna, et näha mis melu siis seal on ja Ameerika jalgpalli minna vaatama. 

Keep thuggin' 

No comments:

Post a Comment