Wednesday, August 20, 2014

Kokkuvõtlikult roadtripist

Vihma sajab ja äike välgub nii et kogu maja väriseb, nüüd mõnus muusikat kuulata ja kirjutada maha see roadtrip.
Kestis 12 päeva, algas kolmapäeva pärastlõunal.
1. Päev
Juba esimestel tundidel ootasid meid rohkem kui poole tunnised ummikud. Möödusime jõhkrast liikluõnnetusest..auto oli täiesti maatasa. +oleksime peaaegu kilpkonna kiirteel alla ajanud..mida tegi meie tagune auto. Pole miskit parata, seista ja kiirust alla võtta ei saa. Hotellis ööbimine
2. Päev
Hommikul kell seitse headslappisin end üles. Tunde sõitu ja jõudsime South borderini välja. Mingi Mehhiko laadne väike külakene..mis oli tol kellaajal täiesti välja surnud. Olime ainsad, kes suures jäätise kohvikus end sappa võtsid..oi jäätis oli hea. Valik oli ka nii suur. Peale seda jälle tunde sõitu ja midagi rohkem me põhja poole sõitsime seda pikemad olid ummikud. Sain elus esimest korda näha tubakapõlde ja õhtul olime Virginias(Washington DC). Jätsime nüüd auto sinnapaika ja läksime Georgetown ülikooli(seal on igasugused presidendid käinud, tipparstid jne sh ka minu host vanemad mõlemad). Käisime lihtsalt ringi ja muidugi nad pildistasid pool päeva. Sain fännipoest(siin igal ülikoolil nö fänni-nänni pood) t-särgi. Lõpuks saime ka tänavatele liikuma ja nägin mustmiljon tänavaid ja seisin jälgedes, kus on väga tuntud filmivõtted tehtud. Õhtusöögi veetsime ühes pubi-kokteili lounge'i laadses kohas, kus minu host vanemate jutu järgi käivad maailma kuulsaimad bürokraatia inimesed söömas. Ütlesid, et võimalus, et sa istud praegu kohal, kus Kennedy istus, on väga suur. Isiklikult mulle see pinget ei paku..hull asi kah, igal pool alati ju keegi istub, mis vahet sel on kas Kennedy istus siin aastaid tagasi. Peale sööki viis host ema mind Georgetown ülikooli katusele..ja vat see oli üks moment mis pani ahhetama...pimedas suurele linnale vaade..linnatuled. Perfekto
Siis vups hotelli..kus liiter Eviani vett oli 8 dollarit. Jap tere tulemast USA-sse, tahad limonaadi maksad vähem kui puhta vee eest.
3. Päev
Trippisime mööda Washingtoni ringi. Nägin valget maja, kõige tuntumaid monumente ja oh kui palju ringi vaatamist. Armusin Washingtoni kohe ära, sest sealne ilm ja atmosfäär on lihtsalt nii Eesti sarnane ja mulle meeldib. Käisime Embassy streetil. Tänav ise koosnebki ainult erinevate maade esindusmajadest. Loomulikult käisime Eesti omas kah. Iseloomustaksin Washingtoni nii: tuuline, hall, ülikondades mehed. Capitol Buildingu juures kohtusin ka täitsa suvaliselt eestlastega..johhaidi kui särtsu täis ma läksin..nii kaua pole eestlasi näinud ma mõtlesin neile külakuhja teha. :DD
Meist möödus Marine1 helikopter..üsna lähedalt veel. Kes ei tea mis Marine on, siis see presidendi helikopter.
Hard Rock Caffees sõime õhtust..The Killers jaaaniiedasi on seal kontserdi andnud, Elvis Presley esinemiskostüüm oli klaasi taga ja üldse palju erinevate rokkstaaride riideid ja esemeid.
Nägin FBI peakontorit aa ja üks asi jäi veel silma..inimestel huvitav stiil, eriti naistel, kanda oma kontoriseelikuga tosse..nooooojahhh. Sõit õhtul New Jerseysse, kus elab host isa õde. Olime ööd seal.
4. Päev
Hommikul praamiga New Yorki(Manhattanisse) sõit. Vat see oli ka elamus omaette, nägin Statue of Liberty ära ja skyline of Manhattan ja Brooklyn oli viis pluss. Sõime lõunat, tellisin endale green eggs and ham. Peale mida jalutasime kurikuulsal Wall Streetil, käisime eksklusiivses Tiffany & Co juveelipoes(ehted algavad tuhandest dollarist) ja käisime Saint Pauls chapelis. See väike kirikukene oli ainus ehitis, mis kaksiktornide rünnakul säilitas oma algse oleku..sellega ei juhtunud mitte kriimugi. Mitte ühtki mõra nada prada..ometigi see oli niii lähedal kaksiktornidele. Peale seda läksimegi kaksiktornide mälestuskohale, mis oli tõesti ilus. Monumendid hukkunute auks olid hästi läbi mõeldud ja võtsin ainsalt puult, mis kaksiktornide platsil elama jäi, ühe lehe kah mälestuseks. Sõitsime kuue paiku õhtul tagasi praamiga New Jerseysse ja siis autoga tagasi host isa õe majja, kus istusime pikalt õhtulauas.
5. Päev
Hommikul sõit Bostonisse. Boston jäi mulle silma erakordselt puhta linnana, kus inimesed olid ka soojad. New York on räpane muideks + inimesed on tohutult külmad ja ennast täis. Pole eales nii kaike inimesi näinud(loomulikult ei kehti kõigi kohta). Ülejäänud päeva lihtsalt sõitsime jällegi ja õhtul oli mäng USA suurimate pesapalli rivaalide vahel Boston Red Sox vs New York Yankees. Südaööl sai mäng läbi ja ma kukkusin reaalselt voodi riietega.
6. Päev
Kuna minu jaoks on raske omastada ajaloolist infot giididelt kes räägivad kiirelt, kujunesid giidituurid minu jaoks puhtaks üleskeritud tibutantsuks. Minu host vanematele aga räigelt meeldib ajaloolist juttu ja harivat juttu kuulata, vedas neil. Sõime lõunat Iiri pubis ja õhtul külastasime kurikuulsat Harvardi ülikooli. Sain fännipoest Harvardi pusa :) Parim ost tripilt.
7. Päev
Oma märkmikusse kirjutasin seitsmendast päevast nii(meelega kirjutasin et meelest ei läheks tegevused):
-Täislaks väsinud päev. Igavad kohad, päeva lõpp mõnusam. Newportis host pere sõprade juures õhtusöök.
8. Päev
Alustasin oma hommikut Dunkin Donutsiga ja siis perega läksime ühte häärberisse...waow. Nii palju kullast disaini ja kõik oli nii ilus lihtsalt. Vaadet ma parem ei kirjeldagi..oma silm seletaks kõige paremini. Vaade oli ookeanile. Newportis olid üldse tõsiselt ilusad majad ja vaated majadelt olid billioni dollari vaated lihtsalt.
Sõime lõunat Newport military baasis, kuhu iga inimene ei saa sisse. Peale sööki proovisime kiirelt kapata esimese The Great Gatsby filmi(originaal filmi, mitte uue kus DiCaprio on) maja vaatama, aga uksepealt meile ei vastatud. Nuuks. Tagaaeda saime ikka ja vaade oli jälle imeline. Sõime perega mereannide restos õhtut ja sõitsime mööda rannikut ringi, nii palju ilusaid losse ja maju..meenutasid hullult muinasjutte. Tagasi sõit New Yorki ja nägin umbes viisteist minutit New Yorki panoraami linnatuledes..elu ilusaim film.
9. Päev
Veetsime enamus päevast host isa õe majas. Hommik ja lõuna olime kuskil ajaloolistes kohtades jälle. Kuna ma tegelesin terve roadtripi lapsega, siis ma ei mäleta enam neid asju. Õhtul grill aias ja jutu ajamine.
10. Päev
Head aega New Jersey. Kaheksa tundi autoga sõitu tagasi Florida poole. Muideks. New Jerseys seaduse vastane autot ise tankida. Keegi autost ei või tanklas väljuda, vaid teed akna lahti, annad kaardi ja vuala. Pestakse esiakentki samal ajal kui tangitakse autot. assoh
11. Päev
Kirjutasin märkmiku lühidalt sellest päevast nii: -Suht passsaauguni sellest tripist.
12. Päev
Tagasi Floridas ja olin õnnelik et see kõik lõpuks läbi.

Nagu näha pole jutt entusiastlik. Lootsin tripist enamat, aga juu host vanemad arvasid, et kui nad kõik mu eest kinni maksavad, siis olen ka nõus koguaeg beebit hoidma. Sain hetki endale ka loomulikult, aga ma olin koguaeg lihtsalt nii väsinud, et ma puhkus momentidel ka ei osanud normaalselt olla.
Lisan pildid ka varsti sellele postitusele.