Saturday, August 30, 2014

Bye bye summer

Augusti kuu viimane nädalavahetus on palavalt alanud ja esmaspäeval saab tervist öelda septembrile. Minu eelaim, et tänu koolile hakkab aeg kiiremini lendama, vastas tõele. Üli mõnna vaheldus mu tööle ja kuna ma käin õhtuti koolis, siis pole seal reeglid ka karmid. Võid süüa keset tundi, kohvi teha ja kuidagi grupp on ka nii muhe, saab naerda...mida ma eakamate grupist ei oodanud. Õpetajad on meeldivad ja viskavad nalja ning kõigele sellele lisaks sain ma teada et kolm maja minust eemal elavad naabrid on mu semestri kaaslased. See omakorda kergendab mu busside vahet jooksmist, saan nüüd nendega kooli ja tagasi :)

Ilm on palju palju paremaks läinud. Ja ainult paremuse poole minemas. Üksikud kuumad ilmad on veel nelja nädala jooksul ees, aga muidu kraadid on tasapisi hakanud alla minema ja niiskustase ka märgatavalt! Päeval mõnus 33 kraadi ja õhtul üheksa ja kümne ajal 26-28 kraadi. 

Poodides on juba Halloweeni asjad välja pandud ja kooliaasta algas siin 18 august. Poed olid kõik suurte kärudega peresid täis.

Käisin ise ka eile TJ Maxxis(brändide pood) ja kuna ma ennast USA aasta jooksul millegagi pingul ei hoia, siis tulin välja nii..

Haha pidin takso järgi tellima kuna lihtsalt ma ei jõudnud kotte tarida :D Mis ma head sain? Näiteks Guessi nahkjakk 25 dollarit, Juicy Couture õlakott 50 dollarit ja nii palju palju muud. 
Täna mõnus laupäev ja elus esimest korda mõtlesin külmutatud jogurti ka ära proovida. Nuberris iseteenindus, miksid oma erinevad froyod nii nagu tahad ja paned peale ka mis tahad. 
Kõht sai nii täis et ma vist jään kohvikusse magama :D :D
Mul laupäeva hommikuti traditsioon perele hommikusööki teha, et natukenegi rahulikult kõik koos maha istuda ja ilma jooksuta nautida ise tehtud toitu :) 
Eelmine nädal tegin banaani pannkooke ja grill-võikeibu, see nädal Ameerikaliku versiooni scrambled eggs with sausages, toasted muffins ja igasuguste värskete köögiviljade ja muu võileiva kraamiga. Hea vaheldus, sest kui mina seda ei teeks, ei teeks keegi midagi.  Esmaspäeval on Labor day, mis ameeriklastel on nagu meil 1. mai. Kõigil vaba päev va minul eks :D ja eks näha ole, kas pere end liigutada viitsib, sest hetkel on silmaga näha kuidas host vanematel on närvid suht pingul ja nad omavahel kergelt öeldes kõige soojemalt läbi ei saa. Põhjus on selles samas asjas mille tõttu mina stressis olin, aga kuna see on konfidentsiaalne info, siis ei saa ma ka sellele pikemalt peatuma jääda. Mul on hea meel et ma üli rahulik inimene olen ja kunagi ajuvabalt muremariks ei hakka...ei kujuta ettegi sellist elu kus jääd asjade pärast takerduma. Tuleb ju innuga edasi astuda! :)

No comments:

Post a Comment