Sunday, March 23, 2014

Truly Yours


Ilmad siinpool sood on täies mahus suvised nüüd. Vahepeal oli siin kevad..siinne kevad on umbes nagu meil mai kuu. Äikese poolest on Florida kõige suurem magnet ühendriikides - minu õnneks jällegi, sest äiksega väljas olla või ujuda on üks selliseid asju, mida igapäev ei tee.
See nädalalõpp lasin korralikult endale asju ikka lubada. Päris palju miile kõndisin maha kah, sest ega kui välja minna, siis ikka nii kaua kuni jalad all kannavad. :D Mis siin ikka ilusa ilmaga toas konditsioneeri nautida. Siin on õnneks hea see, et kui tuled väljast ja sured palavusest, siis majas on mõnusalt värske õhk, külmkapi automaadist saad kohe jääkuubikuid ja külma vett võtta ja rahulikult maha jahtuda. Ja see on igas majas, kus ma olen käinud - mitte ainult jõukamatel. Shoppamisest kokkuvõtlikult on raske trükkida. Sain kolmekohaliste summadega brändi teksad kahekohaliste numbritega(natuke juba nupp võtab kus, kuna ja mida osta). Meestel veab, Levise osakond on on naistele sama väike, kui Eestiski, meestele aga sama suur kui kaks Jack & Jonesi. Väga ilusaid Guessi kingi saab 30 dollariga ja mitte väikse valikuga. Ah ja Guess on siin suht out of topic, just nagu O'neillgi. Konkurents ja uute brändide pealetulek on väga usin. Teadagi, et kaubanduskeskused on väsitavad-ma mõtlen siin. Eriti hull on see, et prae lõhnad käivad üle pea..inimesed ei suuda siin absoluutselt ilma söögita olla. Kreisi, kui ühes kaubanduskeskuses on kümneid kiirtoidu kohti ja mitte ükski neist ei paku tervisliku toitu. Igal pool on fast toidu valmimine..kus see aeg küll jookseb, mis teeb nende inimeste elu nii kiireks, et nad unustavad toidu ja oma tervise väärtuse?!
Cruel Summer, Born Sinner, O.N.I.C.F
Käisin jälle Best Buys ja sain kolm uut plaati juurde ostetud koos iPodiga. Paistab, et mu soovile tuldi vastu, sest kui eelmine kord küsisin, kas J. Cole'i plaate kaupluses on ja arvutist otsides öeldi, et ainult e-poes, siis täna vaatas mulle J.Cole'i plaat vastu..kavalantsud panid hinda plaadile juurde. Avastasin sushi toidukoha, oh seda õnne. :D Kümne dollari eest sain kaheksa tükilise Philly seti ja jäätee.
Mis ma ikka pläran, oma silm on living proof.

See oli kõigest osa kommivalikust.

Golfirada, kus vahest jooksmas või kõndimas käin on päikseloojangu ajal o.OO
20 minutit peale päikese loojumist on täpselt nii pime, kui pildil.
Praegune iga-päevane ilm.


Tänav, kus ma elan. Puud varjavad ära liigse päikse, kui üle 25 kraadi.

No comments:

Post a Comment