Tuesday, March 18, 2014

#WorldAblaze


Nädalavahetus oli üsna..teistsugune. Kuna host ema jõuab homme õhtul alles tagasi, olen veidi võimalust ära kasutanud ja majas bassi käristanud. Mõni teab, et kogun/ostan artistide plaate, keda kuulan. Rääkisin host isaga ja laupäeval läksime sellisesse kohta nagu Best Buy. Miskit viskit elektroonikapood. Nende mõista üks kallemaid elektroonikapoode..khm jah, eestlase jaoks mitte. Läksin siis muusikaosakonda suure hurraaga ja sinna ma olekski jäänud. Urban muusika plaate oli lihtsalt nii palju, et ma oleks endale terve korvi sealt osta soovinud. Küll viisin ühed tagasi, siis mõtlesin, et ei..ma ikkagi tahan seda ja siis korraga leidsin ühe plaadi tagant veel ühe hea plaadi jneeeeee. Heaven. Plaatide hinnad varieerusid seitsmest dollarist kuni kahekümne dollarini. Piirdusin siis seekord kolme plaadiga.

1. Big Sean-Hall Of Fame (Deluxe Edition)
18 dollarit
2. Kanye West - Graduation 17 dollarit
3. Jhene Aiko - Sail Out EP 8 dollarit

Näitena võin veel tuua Mac Milleri album Watching Movies with the Sound Off 14 dollarit, Schoolboy Q värske Oxymoron 18 dollarit, Tyga Hotel California 17 dollarit, Childish Gambino Camp 12 dollarit, Wiz Khalifa O.N.I.C.F 18 dollarit ..enda üllatuseks ei leidnud ühtki J. Cole'i, Snoop Doggi, Lil Wayne'i, Lupe Fiasco või John Legendi albumit. Küsimuse puhul, kas neid üldse on, mindi kohe kassa arvutisse otsima ja sain vastuse, et on küll, lihtsalt internetis on kordi suurem ja laiem valik. Plaadid on siin suht old school teema..hakkab vist vinüüli mainet varsti saama. Mis plaatide ostu juures silma jäi on see, et kui Eestist olen õnnekombel mingi hea artisti plaadi saanud, siis kaaned on ikka kõvemast plastikust, siin aga on enam-vähem nii, et väga tuntud artistid ja kellel on kallimad plaadid, neil on üldse hästi tugevast papist cd ümbrised ja vähem tuntud artistidel on kõvemast plastikust ümbrised. Imelik tähelepanek, aga see jäi mulle päris hästi silma. Ostetud plaatide puhul oli West ja Sean tugevas pappümbrises ja Aiko plaat plastikus.
Kuna päev oli väga väga soe jälle. Ütleks et kuskil 27 kraadi, siis oli väljas mõnus olla. Host isa tahtis sööma minna ja läksime ühte kohta, kus näidati üle maailma erinevaid ülekandeid spordist. Kokku oli pubis üle viiekümne plasmateleri. Natuke silma viskas kilama küll..ma ei teadnud enam mida ja kust vaadata. Nagu ikka, ei tellinud ma mitte midagi, sest andke andeks, aga mul ei ole lihtsalt õlis leotatud kartulite ja liha isu. Nii raske on siin kuskil söömas käia ilma, et toit oleks liiga soolane või magus. Host isa siis tellis kana ja friikartulid salatiga. Endale palusin ainult vett. Ja nagu arvata oli, tuli suuuuuur taldrikutäis õlis fritüüritud kana ja friikartuleid ning peotäie kooreses kastmes salatit. Tohutult igatsen aurutatud juurvilju ahju lõhega. Siin lõhet ju pole-puhas import. Küll aga on vedanud, et kodus külmkapis on alati värske salati kraami, kodujuustu ja kanafileed. Ma vist veereks trepist alla kui laseksin iga päev tüüpilist Ameerika toitu kõrist alla..ausalt öelda pole isu kah. Pole ühtki sõõrikut, pitsat ega burgerit siin söönud veel, kuna lihtsalt ei kutsu. Pärast söömist tulime tagasi koju ja tunni aja pärast läks host isa juba sleepi koos beebiga. Kell kuus õhtul juba magama?! Kohe näha, et mees pole eriti last hoidnud, kui nii kiiresti sellest ära väsib. Mis seal ikka, panin uued plaadid käima, võimendid kärisema ja hakkasin koristama. Imestasin veel, et nad üles ei ärganud, sest muusika käis suht kõvasti. Peale koristamist mõtlesin veel jooksma minna ja joostest tagasi tulles tegin juustuvaagna koos maasikatega ja popcorni kõrvale ning vaatasin õhtu lõpuks filmi. Pühapäev, nagu pühapäevad ikka, oli vaikne..aga päris oskangi ma vaikselt olla :D Läksin lõunaajal toidukappide kallale ja nokitsesin kõik küpsiste tegemiseks vajaliku välja ja vuala hakkasin oma peas mingit retsepti tegema. Vahepeal jõudsin host ema klaasist mõõtenõu katki teha..upss ja jahu põrandale laiali ajada..upsssss
Ahi on siin nii suur, et kui mul oleks kodus paks põrsas siis ma saaks ta ka sinna koos täiskõhuga sisse visata. Anyways, suutsin veel vahepeal ära unustada, et siin ju pole kraadid, vaid Fahrenheitid. Panin küpsised ahju kraadide järgi..ootan ja ootan nagu mingi tainas, et miks küll nii kaua valmivad..siis tuli mõistus koju, et ma pole na rajona ju. Kolm plaaditäit küpsiseid said ruttu valmis, panin need lauale et kõik ikka süüa saaksid, aga kus sa sellega, ma ahne päts ise sõin need kahe päevaga ära. Mingi hetk oli hommikul väljas kahtlaselt vaikne ja rõdu peale minnes sain aru, et varsti tuleb äike ja vihm. Nii oligi. Äike välkus oma kuus tundi ja vihma sadas nii, et nähtus oli umbes 20 meetrit. Super ilus, tahtsin väga ujuma minna.

No comments:

Post a Comment