Sunday, March 9, 2014

#wackawockaflocka


Tähelepanekuid ümbritsevast - läbi minu silmade ja kõrvade.
-Vaatan pesapalli mängu. Minu taga istuvad Ameerika tsikid. Kõik on ok..kuniks nad suu avavad. Tüüpiline conversation: ''Like oumaigaad, that girl who just run looked totally gorgeous. She has nice sunglasses, i like them. I wanna get sumit like that. U with me? Ja siis temaga kaasas olev tsikk vastab. ''OMG yes i was thinking exactly the same, omg we are so alike. I also liked her shorts..her hair looks flawless.'' 
Viis sekundit hiljem kõnnib meie eest mööda isa, kellel laps süles. ''omg it's like a baby boom in here, so many babies everywhere. It's like every time i turn my head i see a baby. That is sooo weird.''
Selle blablablatamisega harjub üsna kiirelt ära...
-Olete näinud kuidas enamik ameeriklasi nätsu närivad? Ikka nii et terve suu matsub ja nende säravvalged reklaamhambad kõik näha oleks.
-Inimene möödub poes minust rohkem, kui meetri kauguselt. Mis ta ütleb? -Sorry, excuse me. ahah okei ärme liiga viisakaks ka mine.
-Mugav on see, kui sa lähed poodi ja ostad rohkem, kui kolme kotitäie toitu siis sinu eest tuuakse kogu kupatus autosse..pannakse kõik toidukotid autosse, ilma et sult dippi tahetakse. Eestis vaatad, et vahepeal poe parklates kuskil kõnnitee serval ennast maha ei koperda või mõtle kus kurat ma need autovõtmed nüüd kätte saan. Poekotid on siin palju väiksemad, ühte poekotti pannakse umbes kaks saia ja pakk majapidamispaberit.
-Elektriautosid on palju rohkem ja mul on mitu korda nii olnud, et ma ei kuulegi autot seljataga. Silmad peavad 360 kraadi koguaeg tiirlema.
-Väljas konkreetselt aktiivset sporti tegemas olen näinud väheseid. Golfi mängitakse palju. Samas kesklinnas, kus on ülikool, peab just ette vaatama, et keegi nurgapealt sind pikali ei jookse. Siin on üldse koolide võistkonnad teistmoodi-rõhk spordile ja mingile sportlikule erialale on palju tähelepanuväärsem. Tudengid teevad suht palju sporti peale kooli, sest koondised ja tiimid, mille edukuse alusel võivad õpilased saada osaliselt v tasuta hariduse on üsna suure konkurentsi all. I like
-Igal pool ollakse väga abivalmid ja see on tegelikult ainult hea. Toidupoes ei pea otsima töötajat, alati keegi on kuskil abivalmilt klienti aitamas. Söögikohtades on muidu tasuta refill. Ehk siis kui sa oled pubis(mäkis, restos) kuskil söömas ja sa tellid jääteed, mahla, coca-colat vms, siis see täidetakse uuesti ilma tasule lisa panemata. Tavaliselt kui mul pool klaasi on tühi juba keegi täidab mul klaasi. Loomulikult ei kehti see alkoholile. Vesi on üldse tasuta.
-Tasuta wifit võib otsida nagu nõela heinakuhjast. Ainus koht, kus ma ise olen näinud, et tasuta wifi, on Starbucks. Inimesed käivadki seal enamasti kohvi joomas sellepärast, et siis saab tasuta wifit, kohv on ka hea.
-Täna käisin miskit roller derby mängu vaatamas. Naised rulluiskudel pmts nügivad ja lükkavad üksteist, peavad takistama vastasmeeskonna sihtmärki ja mängu jooksul kuulsin ainult kahte sõna @¤%´$€fuck\}][{€watchout. Magedaks jäi asi, kuigi vaatajate meelest oli see päris cruel. Tulge vaadake kuidas eesti tsikid ööklubides üksteise päid vahest litivad ja küünarnukkidega üksteise ribisid masseerivad, thats cruel.

Eelolev oli puhtalt minu arvamus, seega no offence kes nii ei arva. Hakkan vaikselt eesti keelt juba unustama.

No comments:

Post a Comment