Sunday, March 30, 2014

Öö väljas


Ma ei tea kust alustadagi. Neljapäev ja reede olid siis veidi pikemad päevad. Hoidsin beebit hommikul kaheksast õhtu kuueni. Reede pealelõunal muutus beebi minutipeal rahutuks, siis hakkas ilastama nagu ilakoll, keha hõõgus kuumusest ja silmad läksid kilkama. Kuna ta suu oli nagu tilkuv kraan, siis aimasin kohe, et tal mingid hambad hakkavad tulema ja sellest ka keha kuumus-ilmselt palavik. Helistasin host emale ja vanemad jõudsid poole tunni jooksul koju, helistasid kohe arstile ja nagu arvata oli, oligi beebil hammaste tulemisest palavik. Arst käskis Tylenoli anda, et palaviku alandada. Nüüd on beebiga kõik korras, naerab nagu vanamees juba. Reede õhtul hakkas vihma sadama ja sadas kuni hommiku kümneni välja ja nagu ikka, sähvis ja välkus ka äike kogu öö :)) Seekordne äike oli veidi teistmoodi, kui ikka pauk käis ära siis ikka kogu maja värises - täiega äge :D
Laupäeva hommikul käisin pangas, lasin tšeki ümber sularahaks teha ja läksin kaubanduskeskusesse. Mina ei tea mis värk laupäevaga oli, aga täielik õnnepäev oli minu jaoks. Läksin Macy'sse(brändide pood, u nagu meil kaubamaja) ja automaatselt lampi uurin erinevaid käekelli..Michael Korse, Fossil, Versace, Swatch jaaaaniiedasiii kellad kõik ilusti sädelesid klaaside taga ja korraga teretab mind Tommy Hilfigeri kell -25% lipikuga..ja täpselt see Tommy kell, mida ma olen sügisest saadik endale tahtnud. Oh seda õnne, võtsin kohe kella kätte ja uurisin ja puurisin ja mis seal ikka, kui nii hea hinnaga Hilfigeri kell on ja veel täpselt see mida ma soovin, siis tuleb ära osta. Läksin siis check outi ja mind teenindab super armas Slovakkia naisterahvas. Jäin teenindajaga päris pikalt rääkima, kiitis mu briti aksenti. Vahepeal käis ja tegi mulle käekella parajaks, võttis mõne lüli ära ja tegi veel lisa 10 protsenti alla. Ehk siis ma sain kella -35%. Super?!
Siis läksin edasi jumestuskreemi otsima. Isiklikult olen väga nõudlik meigi, aksessuaaride ja riiete suhtes. Mulle meeldib kvaliteet ja see on fakt, et brändid teevad kvaliteeti. Vaatasin siis Clinique meigi osakonda ja make-uper oli ka seal. Küsis kohe, kas ma soovin aidata ja kui mingeid küsimusi on siis ta aitab meeleldi. Küsisin siis tema käest jumestuskreemi kohta ja rääkisime toonidest. Ta küsis, kas tahan, et proovime jumestuskreeme ja toone. Jap, kahma kõik näkku. :D Okei, leidsime siis minule sobiva jumestuskreemi ja siis ta ütles, kas ma tahan, et ta mulle meigi teeks selle sama jumestuskreemiga - et siis saan täielikult veenduda ikka, et kas olen tootega rahul ja sobib mu soovidega. Täiesti automaatselt küsisin ma, palju see maksab? hahahah :D oh jah, ikka nii kinni selles, et Eestis peab selle eest maksma tihtilugu. Konsulteerija naeris ja siis jäin temaga ka veel pikalt rääkima ja lõpp-kokkuvõtteks rääkisime üksteise reisimistest ja tema meigi karjäärist..nii huvitav oli ja samas soe tunne. No ja siis ostsin jumestuskreemi ära ja ta ütles, et kuna ma ostsin teatud summa eest meiki, siis saan ma tasuta Clinique gift-seti. Double lucky või mis? Kinkekott sisaldab näoniisutajat, huulepulka, ripsmedušši, tooni korrektorit, lauvärvide komplekti ja kaks asja oli veel pluss meigitarvete kott. 
Õhtul üheksa ajal läksin lõpuks ometi välja. Reaalselt välja noortega. Kui ma arvasin, et Eesti noored on hullud joomarid ja kärmed oma klaasi lõpetama, siis siinkohal teevad Ameerika tudengid teile piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika ninaga ette. Pole ju saladus, et kui välja lähed siis võtad mingi kokteili. Läksime siis host isa nõbuga baari. Tellisin endale Bombay kokteili(5 dollarit), see oli umbes 200 mll ja tunda oli, et ma pole kaua alkoholi tarbinud, sest hakkas päris kergelt verre. Siis küsis Nikolai(host isa nõbu), et kas ma olen kunagi fireballi proovinud. Haha..mida? mis see veel on? See on kaneeli viski ja kui praegu oleks miinus kolmkümmend ja ma lõdiseks külmaks, siis üks lonks kaneeli viskit ja sul on nii mõnusalt soe. Okei võtsin ühe shoti siis kaneeli viskit-sest tahtsin maitsta. Kaneeli maitse oli tugev ja mahlane, aga mitte liialdatud. Ühe Bombay kokteili võtsin veel ja sellega kogu mu õhtu piirduski, sest mul on tunne, et see alkohol joominguna ei istu enam..nii ära harjunud tervislikumalt nüüd elama. Rääkisime pikalt Nikolaiga ülikoolielust ja ta rääkis igasugustest pidudest ja mis joomismängud ja joogid neil on. Täitsa lõpp :D Kui Project X-i olete näinud, siis kõik need joomismängud, joomisviisid on puhas fakt. Ma tundsin end eile väga paljugi kui filmis. Kõige rohkem pani imestama tegelikult see, kuidas noored naised absoluutselt eneseväärikusest pole vist kuulnud. Siin tullakse baari ikka nii, et pmts rinnahoidja ja seelikuga..v minu jaoks olid need seelikud pigem trussikud. Ja siis ise imestavad ''mehed on sead, ärakasutajad, s*takotid'', nojah kõigepealt vaata kuidas sa riides käid siis hakkame muul teemal rääkima. Ise nõuavad oma riietumisega tähelepanu ja siis ootavad, et leiavad baarist oma suksu? sad :D
Peale baari läksime tudengite majja. Läksime sinna, kus Nikolai elab. 
Mis on tudengite maja?
Ameerika ülikoolides on jaotatud õpilased kogukondadesse. Ühes majas elab u 15 inimest ja maja on koos katuserõduga kolmekorruseline tavaliselt. Mina läksin Alfa majja, kõrval oli kohe Beeta maja, siis Gamma jne. Õpilased võivad majja tuua keda tahavad, nad võivad maja pidusid korraldada ja loomad on lubatud jnejne..iga kogukond teeb ise reeglid. Seega majapeod ongi traditsiooni saanud tudengite kogukondadest. Maja, kuhu mina läksin, ei olnud kõige puhtam-tudengid siiski, aga polnud ka mingi räpane ja vana või et ma ei julgeks istuda. Neil oli elutoas plasmateler, majas oli suuur must koer-suppper sõbralik koer oli, köök-mis oli täis tühje Jack Daniels'i pudeleid :D, vetsud, magamistoad, ühistoad, rõdud, aed. Majja minnes tervitasid mind viisakalt seitse noormeest ja esimest korda elus näen ma reaalselt, et mehed ei ole nagu mingid kiimakotid kes selga hüppaks. Tervitasid lihtsalt ära, tegid oma asja edasi ja pärast kõik koos istusime ringis ja naersime igasuguste maailmateemade üle. Pluss mind imestas veel see, et kutid rääkisid kui pettunud nad olid endis, kui eksamil kahele küsimusele vastust ei teadnud jne..mu face sel hetkel oli nagu näeks lendavat lehma. Noored hindavad haridust, aga ilmselt on see sellepärast, et haridus on kallis ja kõik proovivad maksimumi välja võtta oma õpingutest. Sain veel tuttavaks ühe tsikiga, kellega pikemalt rääkisin ja nii see õhtu otsa saigi, jäin üli üli rahule. Vähemasti sain aru, et alkohol pole minu teema enam ja minu samm tervisliku eluviisi suunas on kaugemale jõudnud.
Vahepeal siin 2-3 nädalat käisin jooksmas ja sõin mida tahtsin. Teadagi ju, et siis lihasmass kasvab rasva arvelt. Mina tahtsin vastupidist, et ikka kaal rasva arvelt läheks, seega pean dieeti nüüd pidama ja nädal aeg on peetud. Jooksmas käin ikka ka, sest sport üks lahutamatuid asju mu elus. Kord nädalas on cheat day, kus võin süüa mida iganes. Eesmärgist pole ma kaugel, nõuab vaid tervisliku eluviisi ja sporti, millega hetkel end käsile olen võtnud. Eks mai kuus saab tulemust ka näha :)
Vahepeal tõi naabritädi mulle ''paar'' moe ajakirja..kõigest paar


No comments:

Post a Comment